BMW Group înregistrează o creştere solidă a livrărilor din trimestrul III

Comparativ cu anul trecut, BMW Group a înregistrat o creştere solidă de 8,6% în trimestrul al treilea, cu un total de 675.680 de automobile livrate clienţilor. Aşa cum era de aşteptat, performanţele de vânzări din perioada ianuarie-septembrie reflectă impactul global al pandemiei de coronavirus. În această perioadă, compania a vândut 1.638.316 (-12,5%) automobile premium BMW, MINI şi Rolls-Royce la nivel mondial.

„Datorită portofoliului nostru puternic de modele, am putut să ne creştem vânzările în trimestrul al treilea comparativ cu anul anterior, în ciuda efectelor de durată ale pandemiei de coronavirus”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări. „Suntem deosebiţi de încântaţi de creşterea cu aproape 50% a vânzărilor pentru automobile electrificate. Aceasta înseamnă un vector important de creştere pentru mobilitatea electrică. De la începutul anului am livrat deja aproximativ 10.000 de modele MINI Electric. Aceasta arată cât de mult este apreciat automobilul de către clienţi”, a completat Nota.

Portofoliul puternic de produse a impulsionat creşterea vânzărilor în trimestrul al treilea

În trimestrul al treilea au fost vândute 9,8% mai multe automobile BMW (585.336 de unităţi) decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania a generat un impuls important de produs cu noile modele precum BMW Seria 2 Gran Coupé, versiunile BMW Seria 5 actualizate şi BMW X3, care acum este disponibil cu patru variante diferite de tren de rulare. Din cauza efectelor pandemiei de coronavirus, în primele nouă luni ale anului au fost livrate clienţilor cu 11,3% mai puţine modele BMW.

Marca MINI a livrat un total de 208.144 (-20,0%) automobile către clienţii săi până la finalul lunii septembrie. În trimestrul al treilea, MINI a reuşit o creştere încurajatoare a vânzărilor de 1,9%.

Rolls-Royce Motor Cars a raportat vânzări de 2.651 (-28,5%) de automobile în acest an. Cererea globală rămâne una ridicată pentru toate modelele, astfel că livrările din trimestrul al treilea au fost mai mari cu 54% în comparaţie cu trimestrul anterior (T2 2020). Creşterea comenzilor primite indică un trimestru al patrulea consistent şi un final de an puternic. Noul model Ghost a fost lansat în septembrie, primele livrări către clienţi urmând a fi spre finalul trimestrului al patrulea.

În total, 129.599 de motociclete au fost vândute în perioada ianuarie-septembrie (-5,4%); 52.892 dintre acestea au fost livrate în trimestrul al treilea – o creştere de 20,9% faţă de perioada similară a anului trecut.

Mobilitatea electrică este vector important de creştere

BMW Group a livrat un total de 116.381 (+20,0%) de automobile electrificate BMW şi MINI către clienţi în primele nouă luni ale anului. Cu 54.719 unităţi livrate în trimestrul al treilea, compania a vândut cu 46,6% mai multe automobile electrificate decât în aceeaşi perioadă a anului precedent.

Noile variante plug-in hybrid ale modelelor BMW X2, BMW Seria 3 şi BMW Seria 5 subliniază rolul de lider al BMW Group în segmentul electrificat premium din Europa şi la nivel mondial. Livrările modelului full electric BMW iX3 vor începe înainte de finalul anului 2020.

Anul viitor, BMW Group va continua electrificarea sistematică a portofoliului său de modele, cu modelele full electrice BMW i4 şi BMW iNEXT. Compania plănuieşte să aibă peste şapte milioane de automobile electrificate pe şosele până în 2030; două treimi dintre acestea vor fi full electrice. Până în 2023, BMW Group va oferi clienţilor nu mai puţin de 25 de modele electrificate – inclusiv o varianta full electrică a viitoarelor generaţii BMW Seria 7, BMW X1 şi BMW Seria 5. Clienţii vor putea alege între un automobil electric, unul plug-in hybrid, o versiune eficientă diesel sau pe benzină cu tehnologie mild-hybrid 48V.

Şi modelele MINI au contribuit la succesul vânzărilor în domeniul mobilităţii electrice. Full electric, MINI Cooper SE s-a dovedit foarte popular în rândul clienţilor, cu aproape 10.000 de unităţi vândute în acest an.

Vânzările BMW şi MINI în principalele regiuni ale lumii

Germania

Pe piaţa sa internă, BMW Group a înregistrat o creştere a vânzărilor de 12,1% (85.579 de unităţi) în trimestrul al treilea. Din cauza pandemiei de coronavirus, numărul de automobile vândute de la începutul anului a scăzut cu 16%, la 201.865 de unităţi. Cu o creştere de aproximativ 44%, vânzările de automobile electrificate au fost spectaculoase de la începutul anului, atingându-se o cotă de aproximativ 12% din totalul livrărilor.

Europa

În regiunea Europei, 648.107 (-19,7%) automobile BMW şi MINI au fost livrate clienţilor de la începutul anului. Vânzările din trimestrul al treilea au fost mai mari cu 7,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (275.618 unităţi). Vânzările de automobile electrificate (+85,1%) au fost deosebit de încurajatoare în această perioadă. Per total, situaţia din Europa continuă să varieze de la o regiune la alta din cauza pandemiei de coronavirus.

America

Cu 99.052 de automobile vândute în trimestrul al treilea (-17,0%) şi 251.154 de unităţi în acest an (-25,7%), situaţia livrărilor din America pare să fie, în prezent, cea mai puternic afectată de pandemie. Cu toate acestea, în ultimul trimestru, cererea clienţilor pentru modele BMW în SUA şi-a revenit mai repede decât era de aşteptat. În trimestrul al treilea, vânzările de automobile electrificate în regiunea America au crescut cu peste un sfert (+28,2%).

China

În China, vânzările de maşini BMW şi MINI au totalizat 559.681 de unităţi în primele nouă luni ale anului, o creştere de 6,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. După un trimestrul al doilea încurajator, revenirea a continuat în China în trimestrul III, cu o creştere semnificativă de 31,1%, la 230.612 unităţi. Pentru septembrie, livrările de automobile electrificate în China au crescut cu 7,4% (20.713 unităţi).

Vânzările BMW Group în trimestrul III şi în acest an, până în septembrie, pe scurt

 Trimestrul III 2020Comparativ cu anul anterior (%)În 2020, inclusiv septembrieComparativ cu anul anterior (%)
Automobile BMW Group 1675.680+8,6%1.638.316-12,5%
BMW 1585.336+9,8%1.427.521-11,3%
MINI 189.253+1,9%208.144-20,0%
BMW Group electrificate* 154.719+46,6%116.381+20,0%
Rolls-Royce 11.091-9,5%2.651-28,5%
BMW Motorrad52.892+20,9%129.599-5,4%

*Automobile electrice şi plug-in hybrid

Vânzările BMW & MINI în regiuni/pieţe

 Trimestrul III 2020Comparativ cu anul anterior (%)În 2020, inclusiv septembrieComparativ cu anul anterior (%)
Europa 1275.618+7,1%648.107-19,7%
– Germania* 185.579+12,1%201.865-16,0%
Asia 1288.370+24,9%704.523+3,0%
– China 1230.612+31,1%559.681+6,4%
America 199.052-17,0%251.154-25,7%
– SUA 178.634-15,7%199.571-24,6%

*Date provizorii privind înmatriculările

1 În legătură cu o revizuire a practicilor sale de vânzări şi raportare, BMW Group a revizuit datele de livrare a automobilelor din perioada anterioară şi a determinat că anumite livrări de maşini nu au fost raportate în perioada corectă. Informaţii suplimentare pot fi găsite în Raportul Anual 2019 al BMW Group. Ca actualizare a informaţiilor oferite acolo, BMW Group a revizuit retroactiv până în 2015 datele privind livrările din cele mai importante 16 pieţe ale sale.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account